Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2007 00:43 - За мечтите
Автор: shadowscape Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1567 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 21.03.2007 00:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Банално е, но забелязали ли сте колко бързо се променят?
Някога бях горда от себе си и от това, което съм, по един толкова простичък и детски начин. А сега... толкова неща се промениха. Умряха илюзиите ми, романтичните ми представи за живота и хората.

Някога се влюбвах, дълбоко, разтърсващо в някого и забравях целия свят. В живота ми имаше любов, толкова много! Сега любовта изчезна. Стойността й постепенно избледня, благодарение на болката и разочарованието, които тя ми донесе. Малко по малко аз загубих любовта. Замести я сексът. Тъжно, но факт. С различни хора, без чувства, без обич, без ревност... без нищо. "It"s all about satisfaction... Who needs love?"

Умряха и мечтите ми. Някога хората бяха добри и усмихнати, някога бяха приятели и аз държах на тях и сляпо им вярвах. Но приятелите ме изоставяха, един по един и накрая се оказах сама. Без вяра, без близки, без надежди. Сама. "Friend in need is a friend indeed... but a friend with weed is better!"

Ето в това ме превърна днешният живот. И не само мен, а и много други хора. И знаете ли кое е най-тъжното? Не искам да се променям повече. Да, сега възгледите ми за много неща са цинични и песимистични. Но така е по-лесно, по-лесно е да бъдеш егоист. Защо да се хабя за хора, които не държат на мен. Защо трябва да ме е грижа, че съм "другата" във връзката на някои двойки, дори не ме е грижа за другото момиче, намирам я за проблем на приятеля й, не за мой. Грозно нали? Грозно, но факт. Такава съм вече аз... Изоставих единствения човек, който дълбоко и истински ме обичаше, защото любовта му ми досаждаше и ме дразнеше на моменти.

Всичко се връща... Един ден ще платя за това, да, но до тогава ще живея без спирачка.



Тагове:   мечтите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chris - ... ъ френд уит брестс
21.03.2007 10:09
енд оол дъ рест , ъ френд хуз дрест ин ледъъър ... :)
цитирай
2. tera - добро утро!
21.03.2007 10:32
това си ги писала нощес и е обяснима тази печал. Но сега е нов ден и да се надяваме, че дъждът е отмил лошото ти настроение.
Приятен ден ти желая :)
цитирай
3. injnina - Мечтите са за това да се сбъдват...
21.03.2007 22:19
и да се променят към по-съвършенни! , а не да се изоставят. Това да умират илюзиите е нормално. Човекът е реалист и особено повечето жени с времето са здраво стъпили на земята. В реалния живот няма ангели или дяволи- ние сме нещо по средата. Но мечтите ни никога не трябва да умират. Могат да бъдат заменени само с още по-смели и красиви!
цитирай
4. анонимен - Who needs Love???
22.03.2007 22:45
You, you need love , my dear, definitely you, and all the rest of us ...:-)
That's all one can read between the lines ...:-)
So, find the love you have lost in your heart..and soul!
Good luck, it's hard, get ready1
цитирай
5. анонимен - :)))
26.03.2007 17:50
Човек без мечти е нищо!
Желая постигане на всички твои мечти!
Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shadowscape
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21837
Постинги: 4
Коментари: 20
Гласове: 198
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930